logo

Forum ARCUS - łucznictwo i rzemiosło tradycyjne

Skarbnica informacji o łucznictwie i tradycyjnym wyrobie łuków i strzał.
Teraz jest Pn 20 sie, 2018 16:25

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Diana Łukbis
PostNapisane: N 12 kwi, 2015 20:33 

https://www.youtube.com/watch?v=0tziogJ5dKU

Krótkie wprowadzenie do łucznictwa (Diana Łukbis), jestem początkującym łucznikiem i przekazałem w tym filmie całą wiedzę jaką mam na temat łuków. Przepraszam za słaby dźwięk. Czekam na porady i komentarze specjalistów.

Pozdrawiam
Jarzyn a

Tytuł: Re: Diana Łukbis
PostNapisane: N 12 kwi, 2015 21:41 
Administrator

Awanturnik napisał(a):
jestem początkującym łucznikiem i przekazałem w tym filmie całą wiedzę jaką mam na temat łuków

Gdzie więc w tym sens? Czy poradników nie tworzy się wiedząc nieco więcej, generalnie 'mając coś do przekazania' ? Co do treści zawartych w filmie się nie wypowiem, dźwięk jest na tyle kiepski że nic nie słychać, lub wiatr huczy na tyle głośno że oglądanie jest nieprzyjemne. No, a te strzałki to chyba za długie masz. Na oko z 5 cali za długie :P

PostNapisane: N 12 kwi, 2015 22:50 
SPONSOR

Czarny Rycerzu, ja tam coś usłyszałem:
Mistrz pokazując swe posiniaczone przedramię rzucił maluczkim taką Złotą Myśl:

"Trzeba mieć ten... ten... kerwasz".
Dzięki za naukę, Mistrzu! :-)

moje łuki: wiązowy Holmegaard, cisowy neolityczny i elb, indiański piramidalny, turecki rogowy kompozyt, Saluki Hybrid Crimean Tartar, angular hikora-ipe, kilka laminatów longbow i recurve + bloczek do polowania. I inne, w tym pasujące do avatara ;-)

PostNapisane: N 12 kwi, 2015 23:05 
Administrator

:D Aż przewinąłem sobie żeby odnaleźć ten fragment, faktycznie wart uwagi.
No cóż, tym bardziej, już nie mówiąc o braku doświadczenia itd. ale nawet nieznajomości nazewnictwa, ponawiam pytanie o sens takiego przedsięwzięcia.

PostNapisane: Pn 13 kwi, 2015 04:33